Про це повідомив виконувач обов'язків керівника «Укрзалізниці» Євген Кравцов в інтерв'ю УНІАН. За його словами, це поширена практика в інших країнах.

Ще є варіант використання реклами, як джерела покриття витрат. Але є питання, що це може працювати на стаціонарних об'єктах, де менші витрати в інфраструктуру. Ми розглядаємо такий варіант для вокзалів. Якщо говорити про нічні поїзди, то там вкладення будуть набагато більші, бо вони курсують по всій нашій мережі і покриття Wi-Fi мережею такого полігону – це дуже великі капітальні інвестиції,
– сказав він.

Також, Кравцов зазначив, що ситуація із розетками справді доволі складна.

Розетки можливо зробити при капітальному ремонті або під час закупівлі нових вагонів. На сьогодні близько 30% купейних поїздів мають розетки, СВ - близько 80%. У плацкартах складніше,
– сказав він.

ІА "Вголос": НОВИНИ