Зараз закон про нові ставки на легалізацію автомобілів зареєстровано у Верховній Раді і чекає на свою чергу на розгляд. Експерти кажуть, що ймовірність схвалення парламентом законопроектів становить 90%. А це потягне за собою зміни для більшої маси людей, повідомляє ТСН.

Так самі активісти повідомляють виданню AutoNews, що на реєстрацію транспортних засобів держава дасть півроку. Але на митницях можна буде очікувати сплеск активності та багатогодинні черги. Можуть виникати конфлікти та шахрайські схеми, а щоб цього не допустити, буде створено єдиний комітет з питань легалізації автомобілів іноземної реєстрації.

Як зауважив Олег Ярошевич, кожен зможе звернутися в організацію з питаннями про документи для розмитнення або за будь-якою іншою консультацією. Це дозволить контролювати та впорядкувати процес ввезення автомобілів, враховуючи уникання звинувачень у корупції. З його слів, зараз активісти «Авто Євро Сили» збираються домагатися права розмитнювати автомобілі, не виїжджаючи за межі країни, а звертаючись прямо в митницю.

Створення загальної бази даних, в яку будуть внесені всі «євро бляхи» необхідний для усвідомлення повного обсягу присутніх нерозмитнених транспортних засобів в Україні. За підрахунками ДФС їх у державі перебувають близько 315 тисяч, а за підрахунками активістів ця сума становить 3,5 млн. І активісти вважають, що влада спеціально занижує цифри, щоб організація не виглядала такою значною.

«Реєстр дасть можливість зробити економічну оцінку кількості автомобілів на території України, так і окремо тих, хто хоче придбати такий автомобіль. Це дасть нам розуміння для того, щоб завтра визначати ставки. Наприклад, якщо покаже, що таких ТЗ не 500 тисяч, а 3,5 млн, то бюджет можна буде наповнити не від суми податку, а від кількості авто, які будуть легалізовані», – зазначає Ярошевич.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ