Прес-служба УЗ інформує, що уже 44 пасажири цього потяга отримали кошти у залізничних касах Одеси, Жмеринки, Києва та Вінниці.

«ПАТ «Укрзалізниця» звертається до пасажирів, яким 13 серпня під час подорожі у потязі №764 Одеса – Дарниця не було надано місця, з проханням звернутися до кас повернення на вокзалах (на вокзалах, де відсутні окремі каси повернення, – до будь-якої квиткової каси) для отримання відшкодування. У разі виникнення будь-яких питань чи непорозумінь просимо звертатися  за номером: (044) 465-30-90», – йдеться у повідомленні.

Як уже писав «Вголос», у неділю, 13 серпня, через технічну несправність швидкісного потяга «Інтерсіті» частина пасажирів змушені були їхати стоячи іншим потягом.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ