«Укртелеком» прийняв рішення про припинення з 1 лютого 2020 року надання послуг фіксованого телефонного зв’язку, які надаються з таксофонів.

Про це 31 жовтня повідомляє прес-служба компанії.

Повідомляється, що розвиток різних каналів комунікацій призвів до зменшення попиту на раніше затребувані послуги таксофонів.

Якщо, наприклад, у 2017 році щомісяця було близько 900 тисяч хвилин розмов за допомогою таксофонів, то вже у 2019 році - менше 380 тисяч хвилин», - говориться у повідомленні.

Зазначається, що через доступність сучасних послуг (мобільний зв'язок, комунікатори, менеджери тощо) послуги таксофонії «втратили соціальну значимість».

За даними «Укртелекому», на сьогодні мережа налічує близько 4,8 тисяч таксофонів, практично усі вони розміщені у містах. У середньому щодня з одного таксофона відбувається лише близько 2,5 хвилин розмов.

В компанії заявили, що обладнання, яке використовується на таксофонній мережі, фізично і морально застаріло, і взагалі не виробляється  в Україні і це створює складнощі з експлуатацією. Протягом років послуга таксофонів є збитковою. Крім того, протягом останнього часу до компанії були неодноразові звернення від різних структур та організацій щодо розміщення таксофонів на комерційній основі, тобто зі сплатою «Укртелекомом»  орендної плати за  їх розміщення.

Як писав «Вголос», у Facebook злили більше 400 млн номерів телефонів користувачів.

ІА "Вголос": НОВИНИ