Таким чином, попит на електрокари зріс у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, на 60%, повідомляє асоціація Укравтопром.

Як наголошується, зростання відбулося за рахунок імпорту машин, що були в експлуатації, первинні реєстрації яких в Україні збільшилися на 82%. У той же час, попит на нові електромобілі знизився на 19%.

Лідером первинного ринку електрокарів стала модель «Nissan Leaf». З січня по лютий українську прописку отримали 346 автомобілів цієї моделі, що на 32% більше, ніж роком раніше. При цьому більшість (96%) в цій кількості становлять машини, що були в експлуатації.

З розривом на 316 автомобілів від лідера на другому місці «BMW i3». Цю модель вибрали 30 автомобілістів, що в 6 разів більше порівняно з результатом перших двох місяців минулого року. У структурі продажів цієї моделі частка нових авто становить 40%.

Замикає трійку найпопулярніших електрокарів на українському ринку «Tesla Model S», вибір на цьому авто зупинили 20 осіб, 14 з яких вважали за краще машини не першої свіжості.

За звітний період на ринку були моделі електрокарів, які поповнили український автопарк виключно новими автомобілями – «Hyundai Ioniq» (7 шт.), «Tesla Model» Х (4 шт.) і «Chevrolet Volt» (2 шт.).

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ