Вже 5297 українців подали заявки до мобільних операторів на зміну постачальника зв'язку зі збереженням номера телефону. 788 клієнтів уже скористалися новою послугою.

Відповідні дані на своїй сторінці у Facebook 13 травня опублікував Український державний центр радіочастот.

Нагадаємо, можливість зміни оператора, зберігаючи мобільний номер телефону, з'явилася 1 травня. З цього моменту всі оператори зобов'язані надати таку послугу.

Однак для того, щоб скористатися нововведенням, необхідно бути зареєстрованим користувачем. Для цього доведеться прийти з документами в сервісний центр свого постачальника мобільного зв'язку. За різними оцінками, всього приблизно 10% власників номерів пройшли реєстрацію, пише «Обозреватель».

На розгляд заявки оператору дається 8 робочих годин, після чого він повідомляє старого оператора про те, що ви бажаєте почати процедуру перенесення номера. Старому оператору також дається 8 робочих годин на те, щоб повідомити про технологічну можливість такого перенесення і про те, чи не існує якихось обмежень.

Як змінити номер:

  1. Зареєструватися. Для цього потрібно прийти в сервісний центр свого оператора з паспортом, або ж зробити це онлайн, але для цього знадобитися ваш електронний цифровий підпис;
  2. Вибрати нового оператора і звернутися до нього. Для цього вам необхідно вказати свої ПІБ та бажану дату перенесення. Це можна зробити двома способами – в сервісному центрі оператора або онлайн на його сайті.
  3. Протягом 3 робочих днів ваш номер телефону перейде новому оператору.

ІА "Вголос": НОВИНИ