Ринок ретротехніки в Україні набагато специфічніший, ніж у розвинених країнах Європи. Який же ретро-автомобіль купувати, якщо хочеться не лише отримати дорогу іграшку, але й надійно інвестувати гроші, радить Auto24.

«Чайка»

Не відчувають проблем із купівлею авто в будь-якому стані ті, хто хоче мати українського або радянського ветерана: серійну «волгу», «москвича», чи «запорожця». Складніше купити авто представницького класу, до прикладу, «чайку».

ЗАЗ-965

Пошук автомобілів у спецвиконанні — це окрема та цікава тема, бо таких машин збереглося дуже мало: їх не продавали в приватні руки, а в державних АТП й інших держустановах їх списували і безжально знищували.

ГАЗ-21

Ще одна ніша рідкісних вінтажних авто — іноземного виробництва, яких в Україні катастрофічно мало. Так-сяк, хоча і в мізерній кількості, представлені автомобілі періоду 1930-1940-х рр., насамперед трофейні, що дісталися від нацистів і їхніх союзників, і лендлізівські «джипи». Дістати такий для реставрації і в колекцію — мрія багатьох збирачів. Хоча, як не дивно, найчастіше фінансова цінність таких машин на світовому ринку не надто висока. Адже в Європі й Америці вони збереглися в чималих кількостях.

«Москвич-412»

Перш ніж із головою поринути у вир пошуку і покупки тієї чи іншої рідкісної ретромоделі, зважте свої сили, передусім у фінансовому плані. Бо знайти раритет — це навіть не півсправи. Після цього вас чекатиме багаторічний процес пошуку запчастин і відновлення. Навіть якщо вам удасться купити таку автівку недорого, наступні роботи потягнуть за собою набагато більші витрати. Розраховувати на вигідний перепродаж невідновленої машини не варто: той, хто буде готовий її у вас перекупити, чудово знається на реаліях ринку та перспективах щодо реставрації. Тому вибирайте реально доступну для вас модель.

ІА "Вголос": НОВИНИ