Про це на брифінгу, присвяченому медичній реформі на первинній ланці, заявив голова НСЗУ Олег Петренко, передає «Укрінформ».

За словами Петренка, ведеться робота над питанням зворотного зв'язку, який був би в основах оцінки якості послуг.

«Цей зворотний зв'язок буде реалізовуватися поступово. Перша частина – з вересня у вигляді «гарячої лінії» НСЗУ, де кожен споживач послуг зможе залишити інформацію про те, що його обслужили неналежним чином, або він не отримав послугу, чи у нього вимагали гроші. Зараз розробляється спеціальний механізм, і НСЗУ буде це перевіряти», – зазначив Петренко.

Також він додав, що у разі надання неякісної медичної допомоги, або ж у разі відмови в ній, Нацслужба здоров'я може розірвати договір з відповідним медичним закладом. У разі, якщо кількість скарг щодо одного медзакладу буде великою, це стане приводом для НСЗУ перевірити як документації медзакладу, так й ініціювання роботи медико-експертної комісії МОЗ. Це відбуватиметься у випадку, якщо виявленні порушення стосуватимуться саме медичної допомоги.

Петренко зазначив, що НСЗУ разом з МОЗ будуть змінювати систему оцінки якості надання медичних послуг. Окрім того, він наголосив, що в цьому процесі будуть брати участь, зокрема, і професійні асоціації. Історія звернень громадян і відповідна реакція на них Національної служби здоров'я буде публікуватися на сайті Національної служби здоров'я, зазначив голова НСЗУ. 

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ