[media=138528,138529,138530,138531,138532,138533,138534,138535,138536,138537] 

За словами багатьох авіаційних фахівців, у «Дельфіна» є непогані шанси стати не тільки своєрідним повітряним таксі для бізнесменів, а й «навчальною партою» для авіаційних вишів і шкіл, пише «Сегодня».

Незважаючи на те, що авіазавод входить в структуру «Укроборонпрому», розробка літака ведеться не за державний рахунок, а за власні кошти підприємства.

Зовнішній вигляд дослідного зразка постійно змінюється. Два місяці тому завод придбав для Y1 партію трилопатевих гвинтів відомого європейського виробника, які встановлені на нові борти.

Серце машини – 230-сильний дизельний двигун французької фірми Safran, що працює на авіаційному гасі. Конструктори намагаються поліпшити умови його роботи.

«Зміни в конструкцію вносяться майже щодня – і це не найшвидший процес. Кілька днів тому інженери розробили новий капот двигуна з оновленою системою подачі повітря для охолодження головок циліндрів і масла. Причому удосконалення робляться після кожного польоту – ми на практиці перевіряємо нововведення і намагаємося відразу виявляти недоліки, – розповідає Олег Миколайович Синиця, один з ветеранів заводу, начальник льотно-випробувальної станції і військовий льотчик-випробувач. – Таким чином ми намагаємося поліпшити характеристики роботи мотора, перш за все, знизити споживання палива».

За словами інженерів, «Дельфін» вже зараз досить економна машина. На злітному режимці він споживає приблизно 30 літрів на годину, а на крейсерському, при швидкості 280 км/год, – не більше 25, що набагато менше, ніж спалюють спорткари. Для чотиримісного літака це зовсім непогано, тому «Дельфін» має непогані перспективи для комерційного успіху.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ