Про це повідомляє «Центр транспортних стратегій».

Переговори про розробку нових локомотивів розпочались з польською вугільною компанією JSW.

Метою розробки нових локомотивів є бажання польських вантажних перевізників зменшити споживання енергетичних ресурсів, а також зменшити негативний вплив на довкілля від викидів продуктів спалення мазуту та вугілля.

За даними ЦСТ, подібний локомотив уже розробили у французькій компанії  Alstom.

Нагадаємо, 23 лютого Укрзалізниця та американська корпорація General Electric підписали мільярдний контракт. Рамкова угода передбачає модернізацію локомотивів та будівництво нових. Однією з умов угоди є локалізація виробництва локомотивів в Україні: на першому етапі — 10%, пізніше — 40%. 

Наприкінці 2018 року та впродовж першого кварталу 2019 року планується постачання 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10 %. Їх виробництво стартує на початку 2018 року в США, і перші поставки заплановані вже цієї осені. Загалом за 15 років УЗ планує закупити до 225 нових тепловозів та модернізувати до 75 існуючих.

Як писав «Вголос», модернізація одного старого локомотива, яку здійснюватиме General Electric, залежно від його стану може обійтися у 50-60% вартості нового.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ