Так стверджують зі сторінок авторитетного видання «Nature» експерти Національного аерокосмічного агентства Сполучених Штатів Америки.

Вчені прийшли до таких висновків, проаналізувавши величезну кількість фотографій, переданих на Землю дослідницьким апаратом Dawn, запущеним до Церери в 2007 році.

За час своєї роботи, зонд Dawn зробив близько семи десятків тисяч знімків поверхні Церери, забезпечивши вчених NASA достатнім обсягом матеріалу для досліджень. Вивчаючи знімки, астрономи, зокрема, виявили поклади водяного льоду в приполярних метеоритних кратерах планетоїда - лід досі залишається там, тому що в такі кратери ніколи не проникає сонячне світло.

Крім того, замерзла вода може зберігатися всередині кам'яних порід карликової планети. Великий вміст льоду, як відзначають вчені, свідчить про значні обсяги рідкої води, що існувала на Церері мільярди років тому.

Поки що, втім, не ясно, звідки на карликовій планеті взялася вода. Що й не дивно - вчені навіть не знають напевно, звідки вода взялася на Землі.

-