Про це пише « Independent».

Під час дослідження команда фахівців аналізувала купівельні переваги понад 240 чоловіків у віці від 18 до 55 років, які були розділені на дві групи. Перша група щодня наносила на тіло гель з тестостероном, інша отримувала плацебо.

На другому етапі дослідження вчені пропонували чоловікам з різним доходом і статусом вибрати речі, на які вони хотіли б витратити гроші – від сонцезахисних окулярів до кавових машин різної якості і класу. Чоловіки з підвищеним рівнем тестостерону частіше вибирали речі класу люкс, які підвищують статус, у той час як чоловіки з групи з плацебо були більш економними і висловлювали менше бажання купувати предмети розкоші.

Вчені також встановили, що дорогі гаджети, дизайнерський одяг і дорогі автомобілі впливали на підвищення рівня тестостерону у чоловіків.

Результати цього дослідження, на думку його авторів, допоможуть маркетологам краще розуміти поведінку споживачів і можуть бути корисні для розробки подальших стратегій розвитку брендів.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ