Команда дослідників у Новій Зеландії виявила ще одну таємницю, яка ховається в невивчених глибинах океанів нашої планети: три види акул, які можуть світитися в темряві.

Як повідомляє Frontier, дослідники вперше виявили, що акула-кітефін, чорношкіра ліхтар-акула та південна акула-ліхтар здатні випромінювати біолюмінесцентне світіння.

Акула кітефін є найбільшою «люмінесцентною»підводною твариною, відомою науці, і може вирости майже до двох метрів у довжину. Вона переслідує свою здобич – менших акул і риб, а також деяких ракоподібних,  на великих глибинах, які часто називають «зоною сутінків».

Дослідники, співпрацюючи з Національним інститутом водних і атмосферних досліджень (NIWA) у Веллінгтоні, Нова Зеландія, припускають, що акули випромінюють блакитне сяйво, щоб замаскуватися. Світіння дозволяє їм не підсвічуватися яскравим світлом, що освітлює зверху.

Ми вже знаємо, що багато інших водних видів, включаючи кальмарів та медуз, можуть світитися в темряві, але вперше вченим вдалося довести, що деякі види акул можуть це робити також.

Однак залишається одна велика таємниця: дослідникам ще потрібно з’ясувати, чому акула кітефін світиться, оскільки на відміну від інших двох видів, ідентифікованих у статті, вона майже не має природних хижаків. Одна з теорій полягає в тому, що вона може випромінювати світіння, щоб освітити дно океану для полегшення полювання на здобич.

Читайте більше актуальних новин на Вголосі: