В ході нового дослідження професор Саутгемптонського університету (Великобританія) Джейн Лукас і її колеги вивчали структуру білка ACE2 в тканинах організму людини, які вражає коронавірус.

Про це пише Nature.

SARS-CoV-2 проникає в клітини легенів людини та інших ссавців, використовуючи молекули рецептора ACE2, які покривають їх поверхню, тому вчені вивчали всі механізми його впливу на організм.

У слизовій оболонці носа біологи виявили незвичайний різновид цього білка. Він був у два рази коротший його класичної форми та не мав сегменту, до якого прикріплюється коронавірус.

Подальші досліди показали, що клітини слизової носа починають виробляти подібні молекули у відповідь на появу інтерферонів – противірусних сигнальних молекул. Клітини починають виробляти їх після початку застуди, але на COVID-19 вони реагують інакше.

Це означає, що швидкість поширення SARS-CoV-2 по органах дихання можна різко зменшити, якщо змусити клітини слизової виробляти скорочений білок ACE2, а не його повну форму.

Тепер вчені збираються провести експерименти на різних тваринах, щоб зрозуміти, як працює знайдений білок. Вчені сподіваються з його допомогою створити нові ліки від COVID-19.

Читайте більше актуальних новин на Вголосі: