Вчені Південної Кореї виявили жука, личинки якого можуть розкладати полістирол, що є одним з найпоширеніших пластиків у світі.

Про це повідомляє наукове видання Science Daily.

Жук, який отримав назву Plesiophthophthalmus davidis, мешкає в Центральній Азії. Здатність пов’язана з бактеріями роду Серратія, які знаходяться в кишковій флорі комахи.

Такого висновку дійшли дослідники з Університету науки і технологій Pohang – приватного науково-дослідного університет у місті Поханг, Південна Корея, даючи личинкам жука полістирол.

Виявилося, що «специфічний корм» збільшував кількість бактерій Серратія і досяг у підсумку 33% від усього вмісту кишкової флори личинки.

Зокрема вчені б’ють тривогу, бо в Північній частині Тихого океану плаває величезний пластиковий острів сміття, який в сім разів перевищує Корейський півострів. Острів, який називається Великим Тихоокеанським сміттям, є результатом 13 мільйонів тонн пластику, що щорічно впадає в океан із 20000 одиниць пластику, що споживаються в секунду по всьому світу. Пластикові потрібні десятиліття-сотні років, щоб природним чином розкласти пластикові пакети, що займають від 10 до 20 років, капронові вироби або одноразові соломинки 30 – 40 років, і пластикові пляшки з водою - зазвичай використовувані один раз, потім викинуті на відстань до 5 500 років для їх розкладання.

Ця проблема пластику, яка була позначена людською катастрофою, нещодавно було доведено, що її можна розкласти жуками, поширеними в Кореї.

Вчені припускають, що жук зможе повністю біодеградувати полістирол. Не виключається, що це відкриття можна ефективно використовувати в боротьбі з відходами із пластику.