Швидкі радіоспалахи осяюють нічне небо щосекунди. Саме вони можуть бути «радіосигналами прибульців», вважають вчені. Про це написано в роботі астрономів, опублікованою журналом Astrophysical Journal Letters, передає Life.

«За той час, поки ви п’єте чашку кави, на небі повинні спалахнути сотні FRB-спалахів, що виникли в різних точках і глибинах Всесвіту. Якщо нам вдасться добре вивчити хоча б невелику частку з них, то тоді ми зможемо зрозуміти, що саме їх породжує і джерела їх виникнення », – зазначив Абрахам Лоеб з Гарвард-Смітсонівського астрофізичного центру.

Таємничі явища, розмови про які, почалися в 2007 році, випадково відкрили астрономи, коли спостерігали за радіопульсарами за допомогою австралійського телескопа Паркс.

Пізніше виявилося, що джерело однієї з таких спалахів – еліптична галактика. Вона віддалена від Чумацького Шляху на шість мільярдів світлових років. Зрештою астрономи дізналися, що ці явища повторюються. Усі їх властивості виявилися несумісними з «природними» варіантами походження.