Дослідники назвали свою знахідку «інтерстицієм». Ці відділення розташовані під шкірою, а також вистилають кишківник, легені, кровоносні судини, м'язи і об'єднуються сіткою з сильних, гнучких білків, повідомляють «Подробности» з посиланням на «Scientific Report».

Новий аналіз ідентифікує ці простори в сукупності як новий орган і намагається зрозуміти їх функцію.

Примітно, що інтерстицій раніше залишався непоміченим, незважаючи на те, що є одним із найбільших органів в організмі людини.

Дослідники виявили інтерстицій, досліджуючи жовчні протоки пацієнта на предмет ознак раку. Вони помітили порожнини, які не відповідали раніше відомій анатомії людини.

Вчені зрозуміли, що традиційні методи дослідження тканин тіла пропустили інтерстицій, тому що «фіксуючий» метод складання медичних мікроскопічних слайдів включає в себе видалення рідини, що руйнує структуру органу. Саме тому інтерстицій довгий час вважався просто сполучною тканиною.

Прийшовши до такого висновку, дослідники зрозуміли, що ця структура раніше перебувала не тільки в жовчній протоці, а й навколо багатьох важливих внутрішніх органів.

Команда, що стоїть за відкриттям, передбачає, що відсіки інтерстиція можуть діяти як «амортизатори», що захищають тканини тіла від ушкоджень. Крім того, інтерстицій зливається в лімфатичну систему – мережу судин, що транспортують лімфу, яка бере участь в імунній відповіді організму.

Виявилося, що крім здатності захищати органи від шкоди, інтерстицій пропускає в лімфатичну систему пухлинні клітини. Розуміння цієї невідомої раніше особливості в анатомії людини дозволило вченим розробити нові тести на рак.

«Цей висновок має потенціал для стимулювання значних успіхів у медицині, включаючи можливість того, що пряма вибірка інтерстиціальної рідини може стати потужним діагностичним інструментом», – прокоментували дослідники.

«Вголос»