Про це повідомили в регіональній філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця».

«25 травня має бути відкрито рух потягів через новозбудований тунель», – зазначили у «Львівській залізниці».

За інформацією регіональної філії, на підходах та в самому тунелі колійники вже проклали колії загальною довжиною 2,350 км. Зокрема, станом на першу декаду січня в самому тунелі вже прокладено 900 м колії.

З обох боків біля Східного порталу укладено стрілочний перевід. Енергетики встановлюють опори контактної мережі та жорсткі поперечини.

Раніше було споруджено пожежні резервуари на Східному і Західному порталах із загальним об'ємом 450 т води. Крім того, на Західному порталі будівельники звели споруди для воєнізованої охорони, трансформаторної підстанції, електрощитової та встановили лотки водовідведення.

Бескидський тунель розташований в Карпатах, на Бескидському перевалі. Належить до 5-го Пан'європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина – Україна).

Після завершення будівництва пропускна спроможність тунелю збільшиться з 47 до 100 пар потягів на добу, а швидкість проходження зросте з 15-40 до 60-70 км/год.

Діючий одноколійний Бескидський тунель був побудований ще 1886 року. На даний час недостатня пропускна здатність тунелю завдає значних економічних збитків Львівській залізниці.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ