Viber не виділятиме гроші на рекламу в Facebook і видалить зі своєї платформи ряд додатків, що належать компанії.

Rakuten Viber оголосила про припинення всіх ділових контактів з Facebook, щоб підтримати рух #StopHateForProfit (#СтопНенавистіЗарадиВигоди) з метою бойкоту технологічного гіганта. Про це йдеться в повідомленні Viber, пише НВ.

Зокрема, на рішення Viber вплинули численні випадки використання платформою особистої інформації користувачів і нездатність компанії припинити поширення расистських гасел у своїх соціальних мережах.

В рамках розриву співпраці Viber видалить зі своєї платформи розширення Facebook Connect, Facebook SDK і GIPHY, а також припинить всі витрати на рекламу в соціальній мережі.

Viber видалить всі продукти Facebook з програми до початку липня 2020 року. Витрати на рекламу в Facebook компанія припиняє негайно.

Рух #StopHateForProfit виник на тлі протестів, що спалахнули в США протягом останніх кількох тижнів. В рамках цього руху, шість організацій, в тому числі Антидифамаційна ліга і Національна асоціація зі сприяння прогресу кольорового населення, закликали рекламодавців зупинити свої витрати на рекламу в Facebook в липні через нездатність компанії захистити користувачів від ненависної риторики.

Як повідомляє Голос Америки, в рамках цієї кампанії від розміщення реклами в Facebook вже відмовилися кілька великих компаній. Зокрема, це міжнародна мережа продажу одягу Eddie Bauer, виробник морозива Ben & Jerry (Unilever), кінопрокатна компанія Magnolia Pictures, ритейлер The North Face, додаток Talkspace, рекрутингова компанія Upwork, компанія Mozilla і інші.

В травні соціальна мережа Twitter вперше в історії позначила повідомлення президента Трампа як «недостовірне». Аналогічне повідомлення президента США в Facebook соціальна мережа Цукерберга модерувати не стала. Це викликало невдоволення суспільства і співробітників компанії, які влаштували віртуальний страйк через пост Трампа.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ