Про це він повідомив у розмовній студії «Правди. Наживо».

«Є багато супутніх факторів, які не дозволяють нам, станом на сьогодні, забезпечити належне виконання ремонтних робіт. В першу чергу – це сипучі матеріали, з яких виготовляється асфальто-бетонна суміш, тобто – нова основа. Питання полягає у тому, що брак рухомого складу «Укрзалізниці», як і самих тягачів – це та рушійна сила, яка не дає нам належним чином виконувати дорожні роботи на території нашої області. Другим, не менш важливим, фактором є митні збори», - підкреслив посадовець.

Також він зазначив, що цьоріч планують відремонтувати майже 600 кілометрів доріг: «Враховуючи те, що в 2015 році це було 176 відремонтованих кілометрів, в 2016 – 509 км, то цього року ми плануємо 576 кілометрів доріг відремонтувати. Але, враховуючи останні надходження від Кабінету міністрів на автомобільну дорогу Львів-Тернопіль…думаю, що ми насправді досягнемо цифри у 600 км». 

Проте, мешканцям області не варто сподіватись, що усі дороги відремонтують протягом кількох найближчих років.

«Ми не можем за кілька років відремонтувати дороги в кожному населеному пункті – це є також факт. В першу чергу ми ремонтуємо «радіальні» дороги. Тобто ті, які сполучають Львівську область з сусідніми. Другий напрямок стратегії – це з’єднання районних центрів між собою», - пояснив Роман Кокотайло.

Більше – у відео. Прямий ефір «Правди. Наживо» дивіться щобудня о 19.00 на телеканалі НТА.

ІА "Вголос": НОВИНИ