Як повідомляла міжнародна слідча група, лайнер збили зі ЗРК Бук, який належав 53 зенітній бригаді ВС Росії. Установку привезли 25 червня 2014 року через Курськ на Донбас, а після катастрофи повернули назад.
І хоча Росія заперечує причетність до катастрофи MH17, газета підтверджує версію JIT, посилаючись на документи, що надійшли в її розпорядження. Це папери, що стосуються безпеки на дорогах загального користування при пересуванні російських військ у червні 2014 року, а також виписки з наказів про постановку військовослужбовців на забезпечення і видачу сухпайка.
Видання ознайомилося з телефонограмою чергового по 11 регіональній Військовій автомобільній інспекції (ВАІ) капітана Е. Бєляєва від 22 червня 2014 року. У наказі капітана говориться, що 23 червня необхідно «організувати супровід військової техніки» по дорогах загального користування. Наказ був адресований керівництву 56 курської і 47 воронезької Військово-автомобільної інспекції, які знаходяться по маршруту Бука.
У ще одному документі, підписаному підполковником 69-ї бригади Аладьїним, є список декількох вантажівок, які прибудуть до Курська з Бєлгорода, щоб відправитися далі. У списку фігурує КамАЗ з номером 4267 АН, який пізніше був помічений під час перевезення Бука в Міллерово Ростовської області.
З наказу командира військової частини 32 406 також випливає, що військові прибули в Міллерово 15 липня 2014 року. У ньому йдеться про необхідність забезпечити 150 військових сухпайка на 5 діб.
«Судячи з цих деталей, протиракетники явно не збиралися довго затримуватися з «бойовим чергуванням» за 30 км від кордону і разом із сухпайками ніби вирушили з Міллерово в інше місце. Чи так це? І як пояснити, що незабаром одна з машин курської бригади ППО виявилася поміченою по іншу сторону кордону?» — йдеться в статті.
Відзначається, що факт прибуття військовослужбовців з курської частини в прикордонне Міллерово з датою 15 липня посилює підозри і обґрунтовує питання, висловлені слідчими JIT в 2018 році - наприклад, хто здійснював перекидання бойової машини туди і назад і хто був в екіпажі? Чи є їх імена в списку 170 військових зі 53-й бригади, які прибули на «бойове чергування» до кордону? Хто віддавав їм накази?
Нагадаємо, катастрофа малайзійського Boeing сталася 17 липня 2014 року. Літак авіакомпанії Malaysia Airlines летів з Амстердама в Куала-Лумпур. Загинули всі 298 людей, що знаходилися на борту. У серпні 2014 року було створено Міжнародну слідчу групу, до якої увійшли представники Росії. У липні 2015 року Росія заблокувала в Раді Безпеки ООН пропозицію створити міжнародний трибунал з розслідування аварії MH17.