Про це повідомив заступник голови директорату державної політики у сфері цифрової інфраструктури на транспорті Міністерства інфраструктури Фарід Сафаров, передає УНІАН.

«За оцінками компаній, 1 км наземної труби Hyperloop коштуватиме 10 млн доларів. Це дешевше, ніж будувати залізницю. Правда, якщо будувати підземний Hyperloop, то це збільшує вартість будівництва разів у 8», – сказав він.

Сафаров зазначив, що ціна квитка не прораховувалася, тому що всі, хто займається розробкою Hyperloop, більше зважають на вантажоперевезення.

«Все почнеться з вантажоперевезень. Доки не переконаємося, що все безпечно, на пасажироперевезення мало хто переходитиме. Але з погляду квитка, то він буде дешевшим, ніж літак і залізниця. Тому що підтримувати інфраструктуру в Hyperloop дешевше», – зазначив він.

Також Сафаров повідомив, що з Одеси до Києва можна буде доїхати максимум за 30 хвилин. «Таким чином він зможе перевозити більше людей. До того ж, поїзд, який переміщується у вакуумі, вироблятиме енергію. Це буде також джерелом доходу», – сказав він.

Зі свого боку, головний виконавчий директор Hyperloop Transportation Technologies Дірк Альборн прокоментував, що ціна будівництва Hyperloop в Україні може бути нижчою, ніж в інших країнах. «Ми зараз співпрацюємо з дев'ятьма країнами. Ми почали будівництво Hyperloop у Франції, Тулузі. Також в ОАЕ. Будівництво 1 км коштує близько 20 млн дол. Ціна залежить від багатьох чинників. Наприклад, в Еміратах піщана земля, тому потрібні тунелі. В Україні це може коштувати дешевше. Тому що, наприклад, в Америці, Франції, ОАЕ оплата вища», – сказав він.

Раніше «Вголос» писав, що тестовий майданчик українського варіанту надшвидкісного потягу Hyperloop можуть запустити вже з 2019 року.

Будівництво тестового майданчика відбуватиметься у Дніпрі.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ