Про це у своїй статті для DT.UA пише Михайло Резнік, заслужений економіст України, президент асоціації «Укравтопром».

За його словами, вже більше 40% первинного ринку легкових автомобілів складають машини з пробігом, імпорт яких був лібералізований в 2016-му. І все це на тлі тотального беззаконня в питанні ввезення авто з іноземними номерами, що, прямо кажучи, вбиває вторинний ринок, на якому формується фінансовий потенціал споживача для купівлі нового автомобіля, у тому числі виробленого в Україні.

«Прикриваючись тезою – забезпечити українців доступними авто, другий рік поспіль відбувається руйнування і сучасного цивілізованого ринку, який створювався роками і в який були вкладені мільярди інвестицій, – зазначає експерт. – І якщо стан справ з пільгами на легковий секонд-хенд має зрозумілі в часі ліміти, грошову оцінку і податкові відрахування, то історія з «евробляхами» набуває ознаки масового правового нігілізму».

Автор підкреслює, що ввезення в країну нелегальними схемами легкових іномарок, технічний стан більшості з яких не витримує будь-якої критики, в рази перевищує обсяги первинних реєстрацій всіх автотранспортних засобів.

ІА "Вголос": НОВИНИ