[media=120196,120198,120199,120201,120202,120203,120205,120206,120209,120210,120211] 

Про це сьогодні під час брифінгу заявив директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза, передає кореспондент «Вголосу».

Чиновник не уточнив, коли саме це станеться – у вересні, жовтні чи листопаді, лише наголосив, що затримок у роботі з будівництва колектора підземним способом наразі немає. За його словами, так само немає проблем і з фінансуванням проекту.

«Трамвай на Сихів восени – це реально. Найбільше, що нас стримувало, – будівництво нового каналізаційного колектора. Однак нині ми вже маємо потужного субпідрядника «Концерн «Київпідземшляхбуд», який вважають одним із найкращих, що спеціалізується на будівництві підземних методом», – запевнив директор.

Олег Береза пояснив, що активну фазу будівництва колектора підземним способом працівники концерну прочали наприкінці лютого – на початку березня.

«Усі роботи проходитимуть у два етапи. На першому – ми повинні вийти з будівництвом колектора з дорожньої частини, щоби можна було взятися за роботи з відновлення дорожнього полотна. За нашими підрахунками, це станеться приблизно в середині літа. Відповідно, в цей момент розпочнемо тягнути дорожнє покриття знизу – від Липової Алеї. Тож сподіваємося, що влітку повністю відкриємо проспект Червоної Калини і почнемо основну частину робіт з прокладання трамвайної колії. Очікуємо перекриття руху від вулиці Угорської до Липової Алеї, але це не вплине на курсування транспорту, оскільки в цей момент ми вже відкриємо вулицю Стуса», – пояснив Олег Береза і додав, що до кінця весни буде завершено будівельні роботи на вулиці Богдана Хмельницького.

Окрім того, директор ЛКП «Львівавтодор» запевнив, що фінансових проблем на сьогодні немає.

«Виділених коштів є достатньо. Тобто труднощів немає, все йде в плановому режимі», – підсумував Береза.

Підтвердив фінансову стабільність проекту «Трамвай на Сихів» і граничний термін виконання всіх робіт старший банкір, керівник муніципальних проектів у Львові ЄБРР Денис Гайовий. Він запевнив, що керівництво банку задоволено темпами будівництва.

«Керівництво банку задоволене темпами будівництва, і ми очікуємо, що проект «Трамвай на Сихів» буде завершено восени, і трамвай, відповідно, поїде восени», – наголосив представник банку.

Своєю чергою, представник компанії «Онур», інженер з інженерних мереж Віктор Онищук розповів про сам підземний колектор і труднощі, які виникають під час його будівництва.

«Під час роботи ми стикаємося із застарілими інженерними мережами, трубами, що підтікають, зношеною теплотрасою. Всі ці проблеми виникають при розробці ґрунту. Тому все це коректуємо. Щодо колектора, то це повністю нова конструкція, яка складається з бетонної оболонки і заведеної в неї пластикової труби. Це доволі потужна, надійна й укріплена конструкція, яка прослужить місту тривалий час», – підкреслив Віктор Онищук.

Він додав, що відразу після завершення будівництва нового колектора старий буде виведено з експлуатації, засипано землею і зацементовано спеціальною сумішшю.

Нагадаємо, проект реалізують за рахунок кредиту від ЄБРР у розмірі 12 млн євро, гранту німецького уряду у 5 млн євро, технічної допомоги ЄС у розмірі 1,5 млн євро та за кошти з міського бюджету – 8,850 млн євро.

Як писав «Вголос», торік міський голова Львова Андрій Садовий обіцяв, що трамвай на Сихів поїде до кінця 2015 року. Згодом він уже обіцяв, що це станеться навесні, далі – влітку.

Але цього не сталося через застарілий каналізаційний колектор, на який ЄБРР виділив додатково 6 млн євро на будівництво підземним способом.

Цього року в бюджет розвитку міста Львова заклали близько 120 млн грн на завершення будівництва трамвайної колії на Сихів та оновлення міського електротранспорту.

ІА "Вголос": НОВИНИ