Феномен блогерства, до якого прикута увага суспільства після «голодної туси», став предметом аналізу ведучої та організаторки святкових подій Ольги Марченко.

Ним вона поділилася в етері «Народного Толк-Шоу» на каналі NTA.

Жінка розглядає блогерство як сучасний бізнес. Кожен має свої розцінки на послуги, але суми не афішують, не відкривають прайсу. Про них знають лише блогери та замовники їхнього контенту. Звідси – гонитва за кількістю підписників і популярністю. 

«Це не магазин, де можна щось придбати, глянувши на цінник, – каже Ольга Марченко. – Ми можемо оцінювати вартість послуг блогерів як факт – блогерство існує, блогерство – це бізнес. І ми не можемо говорити, що цей вид діяльності – негативне явище. Адже є блогери, які продукують змістовний контент».

Аналізуючи причини, чому блогерство таке популярне, жінка виокремила головну – ми живемо в умовах ринкової економіки, тобто, якщо є попит, то будуть і пропозиції.

Ольга Марченко назвала три уроки ситуації з блогерами «голодної туси»: якщо ти популярний, то твої пости розлітаються зі швидкістю світла – за свої слова потрібно відповідати; якщо ти сьогодні на вершині – завтра можеш бути на дні; якби були більш щирими, суспільство було б до них лояльнішим. 

Нагадаємо,  3 грудня, у Львівській мерії на прийомі у першого заступника міського голови Андрія Москаленка помер 75-річний директор львівського Будинку вчених Роман Славітич. Подробиці про його смерть читайте у матеріалі  ІА «Вголос». 

Як повідомляв «Вголос» раніше, у Львові блогери влаштували гучну вечірку в день пам’яті жертв Голодомору Подія відбулася у львівському Будинку вчених, який належить обласній федерації Профспілок. Напис «блогерська голодна туса», яку додав у своєму інстаграмі ведучий свята Володимир Остапчук, викликала особливо велику хвилю нерозуміння серед українців. 

Детальніше про ситуацію та позицію учасників скандальної вечірки читайте у розширеному матеріалі редакції "Вголос". 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ