Під патронатом міністерства інфраструктури в Україні 21 вересня розпочинається друга частина інформаційної кампанії з популяризації безпеки дорожнього руху. Про це повідомляє кореспондент «Вголосу».

Вперше таку акцію з підвищення обізнаності відносно безпеки дорожнього руху в Україні було організовано упродовж 2016-2017 років.

Девізом цьогорічної кампанії є простий і зрозумілий салоган «Не жени !». Адже дослідження показали, що саме швидкість є другою найбільш ризикованою звичкою (після водіння у стані алкогольного сп’яніння) та однією з найпоширеніших причин дорожньо-транспортних пригод.

Мета проекту «Віч-на-віч» покращити дотримання встановленої швидкості, привернути увагу до безпеки дорожнього руху через зовнішню рекламу, BTL-матеріали (плакати, листівки, рекламні матеріали), рекламно-інформаційні повідомлення у медіа та інтернеті.

ІА "Вголос": НОВИНИ