Про це повідомляє Інтернет-асоціація України з посиланням на результати дослідження компанії Factum Group Ukraine.

Згідно з ними, середньоденне та місячне охоплення «Вконтакте» становить 16% і 32% відповідно.

Перше місце посів Google – його відвідують 64% щодня та 83% щомісяця.

Середнє охоплення другого за відвідуваністю Youtube – це 42% за день та 69% за місяць, а третього Facebook – 32% та 54%.

Крім того, підсанкційні в Україні «Яндекс» та «Одноклассники» увійшли до десятки найпопулярніших сайтів.

Російським пошуковиком щодня користуються 11% українців, а щомісяця – 28%.

Заборонена соцмережа щодня охоплює 10%, щомісяця – 18%.

Дослідження проводилось у серпні 2018 року на базі медіа-панелі чисельністю 5 тисяч осіб.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ