Про це розповів Родіон Єрошек, співзасновник компанії з автоматизації кафе, ресторанів та магазинів Poster, передає "Газета.юа". 

Експерт назвав 5 хитрощів у меню ресторанів і кафе.

1) Виділені страви коштують дорожче

"У меню є "якірні" страви, заради яких до закладу приходять клієнти, окремо присутні спеціальні пропозиції. А є візуально виділені страви. Їх одразу помітно в меню. За них гість зазвичай платить більше", - каже Єрошек.

2) Слова для жінок і чоловіків

 Слова "смажений", "гострий", "великий", "соковитий" зазвичай приваблюють чоловіків, а жінок - "лайт", "фітнес", "дієтичний", "легкий", "вегетаріанський".

"І неважливо, що під словом "легкий" у меню стоїть тістечко з масляним кремом", - коментує експерт.

3. Електронні меню

Електронне меню в ресторані - теж чудовий маркетинговий хід. "Електронні" страви виглядають апетитніше, аніж надруковані на папері.

4. Українська кухня

Страви національної кухні найприбутковіші. Вони популярні і не потребують дорогих продуктів.

"Ми проводили дослідження і з'ясували, що 80% українських закладів внесли у меню національну кухню. Криза підштовхує до універсальності. Хто б не зайшов до ресторану, має знайти там щось своє, зрозуміле", - пояснюють у Poster.

5. Нові страви щосезону

Як відомо, заклади харчування вводять в меню нові страви 2-4 рази на рік. Це вирішує одразу кілька проблем. Сезонні продукти дешевші, а оновлення асортименту працює як реклама.

"Тільки деякі ресторани можуть собі дозволити роками не змінювати список страв. Для них меню - це візитівка", - говорить експерт.

ІА "Вголос": НОВИНИ