Це мета всеукраїнської благодійної акції “Смачно, бо на дрони!”.
Про неї 28 жовтня в затишному гастропросторі UNO, з виглядом на Львівський Театр Франка, розповідали ініціатори — команда Фонду “Сучасна Україна”.
“Збирати кошти на допомогу бійцям стає все важче. Але ми маємо усвідомлювати, що на фронті немає спокійних днів — там складно щодня. Тому допомога армії має стати для кожного з нас не одноразовою акцією, а частиною повсякденного життя. Зробити це нескладно — достатньо поєднати звичні речі з добрими справами, наприклад, підтримуючи ініціативи збору коштів у своїх улюблених закладах. Саме таку ідею ми втілили, запустивши кампанію “Смачно, бо на дрони!”, — зазначив президент Фонду “Сучасна Україна” Володимир Гавриш.
На Львівщині до кампанії приєдналося 8 закладів. Серед них — гастропростір UNO, мережа Fami (Fami. Italy, Fami. burger, Fami. coffee, Fami. Chefs), а також два FoodieSpace у Львові та ще одна точка FoodieSpace у Винниках.
“Ми раді бути частиною проєкту “Смачно, бо на дрони!”. Для нас це не просто черговий збір, а нагода робити те, що ми вміємо найкраще: готувати з душею, а ще й допомагати нашим захисникам. Ми віримо, що кожна чашка кави, кожен сніданок чи десерт може стати маленькою частинкою великої спільної справи — нашої перемоги. Ми тут, у тилу, а не на передовій, тому повинні робити все можливе — з вірою, з надією і з чіткою метою. Адже разом ми можемо більше!”, — каже Ольга Черниш, керівниця гастропростору UNO.
Кожен заклад вільний обирати свій формат участі. Найпоширеніші — створення окремого розділу у меню “Смачно, бо на дрони!”, частина або вся вартість якого йде на дрони, або вибір однієї благодійної страви, повна або частина вартості якої йде на дрони.
Так, у Fami. Italy на закупівлю дронів передають увесь прибуток від піци “4 сира”, у Fami. burger — від чизбургера, у Fami. Chefs — від котлети по-київськи, у Fami. coffee — від трубочок із кремом, а в UNO донатять повну вартість солоних сирників із соусом неаполітано. FoodieSpace приєдналися нещодавно і наразі визначаються з форматом збору.
Можна також вираховувати на збір відсоток від загального виторгу, робити прямі донати або проводити тематичні благодійні івенти.
Заклади-учасники кампанії акумулюють кошти на так звані SECRET BOXи — комплекти приблизною вартістю 50 000 грн, всередині яких FPV-дрони із усіма необхідними комплектуючими, готові до бойового використання. Закладам уже вдалося зібрати 26 таких “сікрет боксів”.
Крім ресторанів по всій країні, партнерами ініціативи стали Work.ua, що допомагає залучати нові заклади, та “Техно Їжак”, який разом із клієнтами підтримує збір коштів на SECRET BOXи. Кампанія стартувала 7 вересня — у День військової розвідки України, і вже налічує понад 140 закладів по всій країні.
Щоб стати партнером, потрібно заповнити просту форму на сайті — команда Фонду зв’яжеться і підкаже подальші кроки.
Якщо хочете відчути справжній смак перемоги — приєднуйтесь. Кожен новий партнер — ще один SECRET BOX і ще менше шансів у ворога.
ІА "Вголос": НОВИНИ