Син міністра промислової політики України Володимира Шандри Андрій став винуватцем ДТП у Києві. Потерпілі росіяни вимагають компенсації. Про це сьогодні пише "Газета по-киевски" в матеріалі "Ще один Андрій на іномарці".

Як зазначає видання, "після "автомобільної" історії з Андрієм Ющенком на ту ж сцену вийшов 24-річний Андрій Шандра – син міністра промислової політики Володимира Шандри. Громадяни Росії Володимир і Людмила Холевани розповіли "Газеті…", що 24 липня ц.р. "Ауді А-8", якою управляв цей хлопець, вискочила перед їхнім "Мерседесом-190". За словами росіян, винуватцем аварії став Андрій, але дочекатися компенсації вони не можуть вже місяць. На пошуки справедливості їм довелося витратити всю відпустку".

За інформацією "Газети…", Холевани говорять, що 24 липня ц.р. вони їхали з боку Петрівки з швидкістю близько 60 км/год. Андрій, виїжджаючи з другорядної дороги, не перестроювався в перший ряд, а на великій швидкості перетинав трасу, щоб влитися в потік на зустрічній.

"Можливості піти управо у мене не було – навколо машини, - згадує Холеван. – Я гальмую – і врізаюся в заднє ліве колесо "Ауді". Потім він об'їхав на сусідню смугу – і його ударив ще й "Жигуль", який їхав з боку Троєщини". 

Холевани були здивовані реакцією Андрія, пише "Газета по-киевски". За їхніми словами, він абсолютно спокійно сприйняв аварію, сперся на "Ауді" і почав видзвонювати не ДАІ, а своїх знайомих. А пізніше підійшов і сказав Володимиру: "Ти не правий, командир".

Після аварії медкомісія виявила у Людмили Холеван закриту черепно-мозкову травму, струс головного мозку, забій м'яких тканин грудної клітки, живота, шиї, обох колінних суглобів. У Володимира Холевана – забій м'яких тканин лиця, тіла, кінцівок. Шандра не постраждав.

Далі, за словами Холевана, ДАІ поводилася неадекватно. "Ставлення було упередженим. При першій зустрічі намагалися переконати мене у тому, що я винен. Потім почали говорити про "обопільну" вину. Але я довів, що гальмівний шлях у мене в нормі. Тепер визнали, що Шандра порушив правила", - розповів потерпілий.

Втім, пише "Газета…", приховати ДАІ нічого не намагалася. У протоколі, складеному майором з дізнання Владиславом Іщенком, сказано, що Шандра порушив пункт 16.11 Правил дорожнього руху, на перехресті нерівнозначних доріг водій, який рухається по другорядній дорозі, повинен пропустити автомобілі, які їдуть по головній дорозі. 

Холевани зрозуміли, що Шандра – син міністра, почувши це прізвище по радіо. Тоді вони вирішили, що органи затягують справу саме з цієї причини.

"Чи був якийсь тиск з боку міністра – я не знаю. Але я хочу добитися справедливості. Щоб син міністра відповів за розбиту машину, нашу втрачену відпустку і витрачені нерви. І щоб уся решта синів високопоставлених урядовців задумалися, що не все їм дозволено", - говорить Холеван.

З Андрієм Шандрою "Газета…" зв'язалася по телефону.

На запитання "Як ви бачили тоді ситуацію на дорозі?", син міністра відповів: "По-перше, це на телефонна розмова. По-друге, зараз не маю часу з вами розмовляти. Передзвоніть наступного тижня. До побачення", - відповів він, хоча кидати трубку не став.

Тоді журналісти зв'язалися з матір'ю Андрія – Антоніною Шандрою. Вона прокоментувала ситуацію так: "Я не фахівець. Можливо, він порушив. Якщо винуватий – хай відповідає згідно з законом. Ці люди постраждали, але вони теж винні. На місце аварії їздив мій водій і оглянув гальмівний шлях. Він, на його думку, був величезний – через божевільну швидкість. Тому платити цим людям ми не хотіли принципово. Хай все буде згідно із законом, але й образити ми сина не дамо". При цьому мама Андрія стверджує, що ніхто не намагався вигороджувати сина: "Ніхто не просив приховувати щось. Ми жодного разу не намагалися тиснути на ДАІ. Ми рівні перед законом – коли виникла така проблема".

Міністр Шандра, за словами його помічника Віталія Максимова, після цієї аварії розмовляв з сином жорстко. Їздити Андрію на "Ауді-А8" заборонили. Але батько дії сина поки що не коментує – суд не визначив винного.

За інформацією "Газети…", Холевану намагаються довести, що, мовляв, він нісся на великій швидкості, не витримав дистанцію, а Шандра не перетинав дорогу, а перестроювався в лівий ряд. Але Холеван, який закінчив у Києві автодорожній інститут, упевнений, що правила знає не гірше ДАІ.

"Для легкових автомобілів гальмівний шлях при 40 км/год. – 14,7 м. Про що вони говорять, якщо у мене було 8,1 м", - сказав Холеван.

Після цього кореспондент "Газети…" просто запитав по телефону співробітників Дарницького ДАІ, не посвячуючи їх в обставини ДТП: "Мерседес-190". Гальмівний шлях – 8,1 м. Якою була швидкість?". "Не більше ніж 60 км/год.", - була відповідь фахівця, пише "Газета по-киевски".

УНІАН

ІА "Вголос": НОВИНИ