На цьому наголосили у Greenpeace Україна.

На сайті організації Greenpeace повідомили, що система відстеження суден була вимкнена вже 12 днів. За даними відстеження станом на 1 жовтня, маршрут постачання починається у Волгограді й завершується в Керченській протоці.

Керівник дослідницьких лабораторій Greenpeace при Університеті Ексетера у Великій Британії Пол Джонстон застерігає, що розлив нафти чи нафтопродуктів у цьому регіоні може мати серйозні наслідки.  

«Розлив залежатиме від переважаючих вітрів і течій, які зараз рухаються на північний схід. За нинішніх погодних умов локалізувати його буде надзвичайно складно. Якщо нафту винесе на берег, забруднення узбережжя буде важко усунути», — наголосив він.  

Джонстон зазначив, що вплив на довкілля залежить від типу розлитої нафти.  

«Важкі нафтопродукти, такі як мазут, завдають більшої шкоди морській фауні. У разі аварії кораблів можливий тривалий витік, що спричинить додаткові екологічні загрози», — пояснив він.  

Greenpeace нагадали, що у 2007 році в цьому регіоні вже стався витік 1,2 тисячі тонн мазуту з російського танкера поблизу острова Тузла. Наслідки аварії спостерігалися навіть через рік.  

В організації сумніваються, що російські чиновники вживуть належних заходів для мінімізації впливу на довкілля. Greenpeace обіцяє продовжувати моніторинг ситуації.

ІА "Вголос": НОВИНИ