Львів може залишитися без комерційних масових заходів, оскільки політика міста у сфері їх організації відлякує потенційних спонсорів. Про це сьогодні на початку громадських слухань проекту Положення щодо організації рекламних та розважальних масових заходів заявила начальник відділу промоцій Львівської міської ради Ксенія Курилишин.
За її словами, організаторів комерційних масових заходів, відомі українські бренди, відлякує оплата за оренду території у Львові для проведення акцій та концертів, тоді як в інших областях України така орендна плата відсутня. Крім того, спонсори масових заходів не задоволені тим, що міська рада не надає жодної підтримки в їх організації. «Спонсори роблять акції, які підвищують не лише імідж їхнього бренду, а й імідж міста, приваблює туристів. Безкоштовні концерти українських та іноземних зірок – це подарунок для львів’ян, який міська влада самотужки організувати не може», – зазначила Ксенія Курилишин.
Натомість організатор комерційних масових заходів Тарас Ших, який проводить промоакції відомих брендів по всій Україні, повідомив, що Львів із шести міст-мільйонників для організації акцій і концертів цікавить рекламістів найменше, і міська влада не веде з ними конструктивного діалогу. Відтак згодом найвідоміші бренди можуть зовсім відмовитися від спонсорування концертів та інших заходів у Львові.
Львівський портал
ІА "Вголос": НОВИНИ