Мережа Cartube передбачає будівництво трубоподібних доріг під містом. Використання автономних електричних автомобілів в підземній дорожній мережі може різко знизити перевантаженість в мегаполісах, зазначає Autocar.
У PLP Architecture наголошують, що перед великими містами стоїть проблема надзвичайної завантаженості вулиць і мережа підземних доріг з безпілотниками на них дозволить серйозно розвантажити їх.
Інженери зазначають, що використання електричних транспортних засобів дозволило б істотно скоротити проблеми вентиляції, а розміщення під землею дозволить вивільнити простір на поверхні, раніше займаної дорогами.
Передбачається, що в Cartube безпілотні автомобілі будуть їздити зі швидкістю до 65 кілометрів на годину. При цьому завдяки центральної системи управління не будуть виникати затори. Ця система дозволить виключити аварії, викликані помилками водія. Для втілення проекту Cartube британська компанія має намір знайти великого інвестора.
Як саме буде організована система управління безпілотними автомобілями в тунелях не уточнюється. Ймовірно, машини, як і на поверхні, будуть їздити самостійно під управлінням власної бортової системи автопілота. При цьому дані про швидкості руху і маршруті автомобілі будуть отримувати за допомогою технології v2i (vehicle-to-infrastructure). Вона передбачає передачу бортовим комп'ютерам безпілотних автомобілів інформації про пробки, часу перемикання світлофорів і обмеження швидкості руху за допомогою спеціальних пристроїв. Такі пристрої будуть встановлені в дорожні знаки, світлофори та асфальт.
«Але це насправді досить тривіально, тому що якщо ви контролюєте всі рульове керування автомобілів, ви заздалегідь знаєте, де вони збираються бути через одну хвилину, 10 хвилин і так далі. Це означає, що система постійно пристосовується і стає більш ефективною», – вважає директор PLP Architecture Ларс Хессельгрен.
ІА "Вголос": НОВИНИ