Львівський підприємець Богдан Федоришин так прокоментував результати соціологічного дослідження, оприлюдненого ЛОГО КВУ:

„Повірити у достовірність соціологічних досліджень, оприлюднених Львівським комітетом виборців, може хіба що надто наївна людина! Думаю, що тут швидше йдеться про банальні виборчі технології, які мають на меті видати бажане за дійсне, ніж про справжній зріз громадської думки. Що це саме так видно хоча б з порівняння рейтингів НСНУ та «Батьківщини».

Переконаний, що ця акція робилася для того, щоб по-перше, переконати Київ у тому, що діяльність Львівського губернатора і очолюваної ним партії знаходять підтримку населення області, а по-друге, щоб заспокоїти «спонсорів» виборчої компанії НСНУ. Поставлених цілей, я думаю, вона так і не досягнула.

Явно завищуваною є й оцінка львів’янами діяльності Андрія Садового. Думаю, що чимало львів’ян спроможні відрізнити справжній патріотизм від фальшивої самореклами. Мене особисто це дослідження переконало лише в одному – вибори вже почалися і влада, розтринькавши кредит довіри народу, у паніці”.

ІА "Вголос": НОВИНИ