Про це повідомив директор КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, передає прес-служба КМДА.

«Через критичний брак коштів на закріплення ґрунтів та заміну рейок на деяких ділянках уже обмежено швидкість руху поїздів до 40 км/год і пасажири це відчувають. Усіма силами ми намагаємося не допустити погіршення ситуації, однак без необхідних деталей простоюють 14 потягів, які могли перевозити киян», – сказав він.

27 ескалаторів у столичній підземці відпрацювали понад 50 років. Зокрема, йдеться про обладнання на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна», «Політехнічний інститут» та «Шулявська». Потребує ремонту колійне господарство, тунельні споруди та будівлі, а також значна частина електрообладнання та силових кабельних ліній метрополітену.

Неможливість виконання необхідних заходів призвело до вимушеного збільшення інтервалів руху поїздів на лініях.

«Для Київського метрополітену завжди пріоритетним питанням є безпечне перевезення пасажирів, а також соціальні гарантії для 7,5-тисячного колективу. Зберегти баланс в обох напрямках без підвищення тарифу сьогодні майже неможливо», – підсумував начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

ІА "Вголос": НОВИНИ