В квартирі ніхто не живе, а квитанції і далі надходять. Чому так?

Пояснює компанія Yasno на своєму офіційному сайті.

Чи власник квартири виїхав за кордон і чи хтось зараз проживає у його житлі, невідомо нікому, окрім самого власника. Тому, якщо раптом клієнт перестає надавати показники електролічильника, постачальник та оператор системи розподілу припускають, що клієнт, ймовірно, просто забув передати їх, і нарахування здійснюється на основі середньодобового споживання.

Що власникам житла, які не проживають у своїх квартирах, потрібно робити, щоб уникнути накопичення боргів за електроенергію?

1. Регулярно надсилати орієнтовані показання щомісяця. Наприклад, якщо у квартирі залишився працюючий холодильник чи інші побутові прилади, то кожного місяця можна додати до останніх вами зафіксованих показань електролічильника 2-5 кВт∙год і сплатити за них. При поверненні в Україну, достатньо буде сфотографувати покази лічильника або запросити контролера ОСР для перевірки. Таким чином, борги не нагромаджуватимуться і вас не буде сповіщатися про заборгованість.

2. Регулярно надсилати одні й ті самі показання електролічильника щомісяця. Навіть якщо у квартирі вимкнені всі електроприлади, важливо щомісяця передавати останні зафіксовані вами показання.

ІА "Вголос": НОВИНИ