Таке рішення сьогодні ухвалив міськвиконком Львівської міської ради.
Так, після того, як співробітник відділу «Гаряча лінія міста» отримує повідомлення про аварійну ситуацію, яка загрожує безпеці мешканців або ж майну, він повинен негайно проінформувати керівників служб, які відповідають за безпеку, як от керівників «Львіводоканалу», «Львітеплоенерго», «Львівгазу» та «Львівтеплоенерго».
Для цього створюється електронна картка звернення, куди вносять дані про інформування керівника виконавця: прізвище, ім’я, по батькові керівника, дату та час дзвінка.
Якщо керівників вищезгаданих служб не змогли повідомити або вони не відреагували, то про ситуацію повідомляють заступника міського голови.
«Терміни розгляду аварійних термінових та аварійних звернень можуть бути змінені лише після усунення аварійних ситуацій, які загрожують безпеці мешканців або майну. Якщо відповідальний виконавець подає пропозиції щодо зміни терміну виконання робіт по аварійних термінових та аварійних зверненнях без усунення аварійних ситуацій, працівник відділу у телефонному режимі інформує про це керівника відповідного структурного підрозділу міської ради, комунального підприємства», - говориться у рішенні виконкому.
Вочевидь, таке рішення міської влади Львова спричинене кількома смертями молодих людей, які можна було б не допустити, якби аварійні служби відразу реагували на звернення мешканців на «Гарячу лінію міста».
Нагадаємо, як уже повідомляв «Вголос», у дерева, під яким загинула закохана пара у Стрийському парку, у місці, від якого відламалася ліва частинка V -подібного стовбуру, відбувалися біологічні процеси, несумісні з поняттям здорового дерева. Понад те, у «сідловині» вже почало рости нове деревце.
Цікаво, що досі на всі волання львів’ян щодо аварійних ситуацій, які можуть призвести до жахливих наслідків, на «Гарячі лінії міста» відповідали стандартно: «Скерували ваше звернення відповідним службам, про результат – повідомимо».
ІА "Вголос": НОВИНИ