Вже багато років щоранку користуюсь продукцією одного з брендів "компанії Проктер енд Гембл, використовується для безпечних лез, та інших гігієнічних продуктів. Слоган — «The Best a Man Can Get» . Оригінальну компанію започаткував у 1895 році винахідник і підприємець King Camp Gillette" як пише про нього Вікіпедія.

Але віднедавна задумався про зміну улюбленого бренду. Причиною тому стала не поява кращого, ні, якість мене повністю задовільняє, а от агресивна рекламна компанія героєм якої став, як пище все таж сама всезнаюча Вікіпедія "российский профессиональный хоккеист, левый нападающий клуба НХЛ «Вашингтон Кэпиталз»" (до речі українська Вікіпедія його природньо ігнорує)-

Мені Важко уявити таку ситуацію у Польші, Латвії чи навіть Білорусі, аби товари для основної маси вболівальників, якими є чоловіки, рекламував би представник команди противника. Це всеодно, що.... навіть не знаю наскільки це політкоректно... для жертв Геноциду провести рекламну кампанію за участю Гітлера чи Гімлера.

Російських "зірок" і "зірочок" на українських каналах вже на порядок більше ніж українських, у кінотеатрах вже на повну рекламують фільми російською мовою, переважна більшість мережевих ФМ-станцій із двомовно-суржикового формату перейшла на ведення програм російською.... Сумно

ІА "Вголос": НОВИНИ