Депутат переконаний, що тільки відновлення цього маршруту дозволить зменшити проблему сполучення між Сихівським районом та центром міста, повідомила прес-служба ВО «Свобода».
За словами націоналіста, до нього як голови комісії інженерного господарства звернулися керівники і працівники підприємств Сихівського району (ТзОВ "Львівбетон", АТ "Вантажавто", АТП-1 Львівської міськради, ТзОВ "Фенікс-Квадро", ТзОВ "Іріта-Захід", ПП ВКП "Династія", ТзОВ "Інстрал-Вест-Ком", підприємство "Галич-Авто", підприємство "Вторсировина", підприємство "Металобрухт", ТзОВ "Леостанк", ПП "ГалТермоСервіс" та багато інших) зі скаргою на значне пасажирське навантаження на маршрутні автобуси у зв'язку з скасуванням тролейбусного маршруту №11.
"Чиновники Садового мотивували виключення відповідного тролейбусного маршруту зі схеми руху поганим станом дорожнього покриття на вулиці Зеленій від межі міста до Сихівського кладовища. У колективному зверненні львівські підприємці звертають увагу на те, що скасування тролейбусного маршруту №11 суттєво ускладнює для працівників підприємств проблему дістатися місця роботи, а опісля – повернутися додому. Містянам також проблематично забрати дітей із садочків чи зустріти їх після школи. Значне зростанням навантаження на громадський транспорт призвело до того, що заповненні автобуси у години пік, не зупиняючись, проїжджають повз пасажирів на зупинках. Одним із варіантів розв'язання цієї ситуації є повернення на маршрут тролейбуса №11 від вулиці Ш. Руставелі до кільця вул. Зеленої, що біля підприємства "Галич-Авто", – зазначив Іван Гринда.
ІА "Вголос": НОВИНИ