Депутат Льівської міської ради Ігор Зінкевич познайосив своїх читачів із другою відповіддю керуючої справами міськвиконкому, в.о. міського голови Марти Литвинюк.
Про це Зінкевич написав у своєму "Фейсбуці".
"Отож інформація по ЛК АТП № 1 наступна:
а) підприємство таки почало відновлювати автобуси ЛАЗ, щоб вони знову експлуатувалися на міських маршрутах;
б) пані Литвинюк стверджує, що підприємство має достатню матеріально-технічну базу та відповідну кількість ремонтного персоналу. В цьому я, чесно кажучи, не впевнений.
в) досить дивне твердження, що щоденний технічний огляд автобусів перед виїздом на маршрути проводиться механіками контрольно-пропускного пункту, а не ремонтним персоналом. Коли я кілька разів відвідував "Львівелектротранс", то там мені казали, що трамваї і тролейбуси оглядає комплексна бригада, яка паралельно усуває ті несправності, які виявив водій на лінії і записав у журнал;
г) кажуть, що у ЛК АТП-1 є умови для зберігання власної їжі (холодильники та ін.), але повноцінної ідальні, де готували б якісні страви, немає.
По ЛКП "Львівелектротранс":
а) мене інформують про проведення повторного тендеру на завершення реконструкції трамвайного депо № 2, яку почали у 2014 році.
б) тролейбусне депо теж планується реконструювати за кошти ЄБРР - це буде робитися разом із закупівлею тролейбусів. Щоправда, зараз готується тільки техніко-економічне обгрунтування (як я виявив минулого року, його готує досить сумнівна київська фірма "Спецбуддорпроект", яка "прославилася" ремонтом вулиці Личаківської - з цього приводу я минулого року подавав депутатський запит, який досі без відповіді);
в) кажуть, що уже розроблені проекти реконструкції контактних мереж тролейбуса на низці ділянок. Вони проходять експертизу. Але, знову ж таки, їх готував все той же "Спецбуддорпроект"...
г) повідомляється про ремонти у диспетчерських пунктах;
д) після перевірки ГУ ДСНС у Львівській області таки вирішується питання із обладнанням приміщень протипожежною сигналізацією та ін.
Щодо підготовки кадрів - водіїв трамваїв та тролейбусів, то наразі підготовлено лише 12 водіїв тролейбусів і 10 водіїв трамваїв. Це при тому, що минулого року прибуло 30 трамваїв із Німеччини, планують купити ще 10 за гроші кредиту Европейського інвестиційного банку, а цього року почнуть надходити нові тролейбуси "Електрон" у кількості 50 машин. Щоб цей транспорт випустити на вулиці міста потрібно, як мінімум, 80 - 100 водіїв трамваїв і 100 - 120 водіїв тролейбусів. Без цього не буде збільшення випуску електротранспорту", - зазначив депутат.
ІА "Вголос": НОВИНИ