Сьогодні, 27 липня, під час позачергового засідання сесії Львівської облради на запитання депутата облради Остапа Козака, чи насправді у день аварії на колії проводили ремонтні роботи, начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий відповів ствердно.
За словами Мостового, ремонт колії проводиться щоденно. Зокрема, ділянку колії – від Здолбунова до Львова ремонтували у цей період. Мостовий розповів, що перед вантажним потягом з жовтим фосфором цю колію проїхало 5 потягів, у тому числі пасажирський. Потяг з фосфором із Казахстану був шостим, який йшов цією колією. Михайло Мостовий сказав, що цистерни належали одному ТзОВ, яке утворене при «Азовмаш» у Маріуполі. Час виробництва цистерн – 1973 рік. «Хто дав дозвіл на продовження ліцензії експлуатації цих цистерн, я не знаю», – сказав він.
Михайло Мостовий також розповів, що ситуація після аварії була, дійсно, важкою. Але, слава Богу, пожежу вдалося з перших днів локалізувати: «У цю ж ніч, з 16 на 17 липня, ми повідомили казахську сторону про цю ситуацію з проханням терміново прислати своїх спеціалістів. Наступного дня прибуло шестеро експертів з Казахстану».
Керівник Львівської залізниці поінформував, що під час огляду вантажу, електронні ваги зафіксували, що у цистернах є перевищення ваги фосфору. Але при цьому, вантажопід’ємність була збережена.
ЗІК
ІА "Вголос": НОВИНИ