Про це вчора на брифінгу повідомив віце-прем’єр-міністр України Борис Колесніков.

«Ніхто не буде їздити по платній дорозі, коли 84 кілометри буде платно, а далі 1300 транзиту безплатного, а якість та сама», - сказав він.

Колесніков наголосив, що кошти на обслуговування цієї дороги, як і інших, держава братиме за рахунок введення акцизів на бензин.

«Ми вивчили досвід Угорщини, і сьогодні Угорщина більше доплачує концесіонерам, ніж отримує доходу. Тому я думаю, наш шлях – північноєвропейський – за рахунок акцизів на пальне, тобто платить той, хто їздить», - додав він.

Нагадаємо, будівництво дороги Львів-Краковець протяжністю 84,4 км планують завершити у травні 2012 року. Генпідрядником будівництва дороги є донецька компанія «Альтком». Фінансування відбуватиметься за кошти держбюджету. Держпрограмою передбачено 3,4 млрд. грн. на будівництво цієї дороги.

Раніше планувалось, що дорогу будуватиме приватний інвестор, і, відповідно, вона мала стати першою платною магістраллю в Україні.

1999 року Кабмін уклав з Консорціумом Трансмагістраль угоду на будівництво траси Львів-Краковець, згідно з якою термін будівництва становив 5 років.

2 червня 2003 року Кабінет Міністрів України затвердив проект будівництва дороги Львів-Краковець, як складової частини Третього міжнародного транспортного коридору № 3 Берлін - Київ, згідно з розпорядженням якого будівництво мало завершитися через 4 роки і 9 місяців.

У січні 2009 року Львівська облрада звернулась до тодішнього прем’єр-міністра Юлії Тимошенко з проханням змінити концесіонерів автомобільної дороги Львів-Краковець.

Про наміри фінансувати будівництво дороги також заявляла польська NDI S.A.

ІА "Вголос": НОВИНИ