Про це повідомив прес-центр концерну.
«Експериментальна система закупівель та аналізу цін скоротила витрати Укроборонпрому майже на 35%. Саме такий результат концерн отримав з перших аукціонів електронних торговельних майданчиків. Лоти були виставлені тиждень тому на двох інтернет-платформах. Експеримент стосувався товарів для ДП «Київський бронетанковий завод» – кабельно-провідникової та лакофарбової продукції, а також господарських потреб безпосередньо концерну», – йдеться у повідомленні.
Прес-центр зазначає, що за окремими позиціями ціни вдалося знизити на 65%.
Крім того, завдяки електронним торгам з’явилось більше нових постачальників.
«Завдяки електронним закупівельним майданчикам Укроборонпром тепер має можливість відслідковувати реальну ситуацію на ринку, запрошувати нових партнерів до участі у тендерах і прозоро та відкрито здійснювати свою діяльність», – наголосили у концерні.
ІА "Вголос": НОВИНИ