За допомогою архівного інструменту Wayback Machine журналісти з’ясували, що текст поміняли між 6 і 7 серпня. Раніше там було написано: «Це безкоштовно і буде безкоштовним завжди».
Експерт з цифрового права Хосе Антоніо Кастільйо пов’язує зміну гасла з ухваленою Європейським Союзом у травні 2019 року директивою 2019/770, яка прирівнює збір персональних даних до форми оплати.
«Валютою Facebook були і є персональні дані користувача. Сайт ніколи не був безкоштовним, тому що дані коштують великих грошей», — сказав він.
На запит видання компанія Facebook поки не відповіла.
Видання наголосило, що попри те, що первісний слоган Facebook обіцяв безкоштовне користування соціальною мережею, у правилах сайта зазначене протилежне: «Ми не гарантуємо, що Платформа буде безоплатною завжди».
Як писав «Вголос», Facebook збирає команду журналістів для ведення нового розділу персоналізованих новин.
ІА "Вголос": НОВИНИ