Прийдешня зміна назви, про яку генеральний директор Марк Цукерберг планує розповісти на щорічній конференції Connect 28 жовтня, але про яку може бути оголошено раніше, покликана сигналізувати про прагнення технологічного гіганта бути відомим не тільки в соціальних мережах.
Ребрендинг, ймовірно, позиціонує синій додаток Facebook як один з багатьох продуктів батьківської компанії, яка контролює такі групи, як Instagram, WhatsApp, Oculus і інші.
У Facebook вже працює понад 10 000 співробітників, що створюють споживче обладнання, таке як окуляри AR, які, на думку Цукерберга, в кінцевому підсумку стануть такими ж масовими, як смартфони. У липні він сказав The Verge, що протягом наступних кількох років «ми фактично перейдемо від людей, які вважають нас в першу чергу компанією соціальних мереж, до компанії метавсесвіту».
Ребрендинг також може послужити для подальшого відділення майбутньої роботи, на якій зосереджений Цукерберг, від пильної уваги щодо того, як працює його соціальна платформа.
Колишній співробітник, Френсіс Хауген, який став головним викривачем соцмережі, недавно передав The Wall Street Journal ряд жахливих внутрішніх документів і свідчив про них перед Конгресом. Антимонопольні регулятори в США та в інших країнах намагаються розвалити компанію, і довіру громадськості до того, як Facebook веде бізнес.
Facebook - не перша відома технологічна компанія, яка змінила назву компанії в міру розширення її амбіцій. У 2015 році Google повністю реорганізувався в холдингову компанію Alphabet, частково на знак того, що це вже не просто пошукова система, а конгломерат компаній, що виробляють автомобілі без водія і медичні технології. А Snapchat був перейменований в Snap Inc. в 2016 році, він почав називати себе «операторською компанією» і дебютував зі своєю першою парою окулярів Spectacles.
Facebook неухильно закладає основу для більшої уваги до технологій наступного покоління. Минулого літа він створив спеціальну команду по метавсесвіту.
Метавсесвіт «буде в центрі уваги, і я думаю, що це стане важливою частиною наступного розділу, присвяченому тому, як Інтернет розвивається після мобільного Інтернету», - сказав Цукерберг цього літа Кейсі Ньютон The Verge.
Ситуація ускладнюється тим, що, хоча Facebook активно просував ідею метавсесвіту в останні тижні, ця концепція все ще не отримала широкого розуміння. Цей термін був винайдений письменником-фантастом Нілом Стівенсоном для опису віртуального світу, в який люди втікають з антиутопічного, реального світу. Тепер його впроваджує одна з найбільших і найбільш неоднозначних компаній у світі, і їй потрібно буде пояснити, чому варто зануритися у власний віртуальний світ.
ІА "Вголос": НОВИНИ