Про це заявив віцепрем'єр, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram.
За словами Федорова, раніше опція бронювання була доступна через «Дію» та офлайн. Але з 1 грудня вона буде доступна лише онлайн, це розв'яже проблему з тривалим опрацюванням документів.
«Підприємства, які зберегли статус критичності під час аудиту, повинні оновити його до 28 лютого. Бронювати людей зможуть вже з 1 грудня, але бронь працюватиме лише до 28 лютого», - зауважив Федоров.
За його словами, нових працівників зможуть бронювати одразу, жодний термін відпрацьовувати не треба. Але зарплата у працівника має бути понад 20 тисяч гривень. Це правило не стосується державних і комунальних підприємств, а також резидентів «Дія.City».
За новими правилами, щоб бронювати людей, підприємство має відповідати 3-м критерієм:
- середня зарплата на підприємстві не менше 20 тисяч гривень;
- відсутність податкових боргів;
- критерій вибираєте самостійно з переліку:
- резидентство в «Дія.City»;
- 1,5+ млн євро сплачених податків за рік; 32+ млн євро надходжень;
- важливість для національної економіки чи потреб тергромади.
Для отримання чи підтвердження критичності необхідно зібрати пакет документів, що підтверджує відповідність критеріям, і подати до профільного держоргану.
«Працюєте в енергетиці? До Міненерго. Займаєтесь сільським господарством? До Мінагро. Резидент »Дія.City« - до Мінцифри. Сплачуєте понад 1,5 млн євро податків за рік, 32+ млн євро надходжень або важливі для національної економіки - до Мінекономіки», - написав Федоров.
ІА "Вголос": НОВИНИ