Про це пише соціолог Еббі Престін у своєму дослідженні.
Такий висновок вчений зробила на основі спостереженням за людьми, які протягом 5 днів дивилися відео, яке розповідає про аутсайдерів. Люди, які узяли участь у дослідженні, ще 3 доби після перегляду фільму почували себе прекрасно.
А ті, які дивилися інші відео, не відчували себе після перегляду на підйомі.
Наприклад, у ході дослідження виявилося, що у деяких випадках людей на нові звершення надихають розповіді про перетворення героїні шоу із Попелюшки на принцесу, а в інших — запальні промови.
Дослідниця вважає, що у таких відео люди шукають надію для того, щоб вийти із депресії та подолати власні проблеми, наприклад, шкідливі звички.
Наприклад, історія про слабку людину, яка кинула палити, будемо мотивувати інших зробити теж саме.
Джерело: ТСНІА "Вголос": НОВИНИ