Львівське міське управління культури та туризму ігнорує постійну депутатську комісію з питань культури, промоції, дозвілля, ЗМІ та туризму Львівської міської ради. Про це у коментарі «Прес тайму» заявила секретар згаданої комісії міськради депутат Ірина (Руша)Полякова.
Полякова, зокрема, висловила стурбованість, що думка комісії не враховується відділом промоції міста. І це дуже прикро, бо відділ промоції Львова відверто «не ловить мишей», з власною промоцією Садовому вдається ліпше, аніж із промоцією Львова.
Скажімо, їздив недавно наш помагай-мер у Канни. Чого їздив – незрозуміло. Які результати цієї поїздки – неясно. Де ті хвалені інвестиції, які пан Садовий обіцяв під час передвиборної кампанії? А може, Садовий організовував для французів майстер-клас правильної організації «Самопомочі»? Чи натякав, що йому вже давно пора дати якусь нагороду, бо таких артистів як він в Україні вже майже нема і скоро зовсім не буде? Мовляв, якщо вручите Золоту пальмову гілку в Каннах якомусь Бельмондо чи Черновецькому – я собі власну здеру з Оперного театру!
Але повернемося до претензій, висловлених депутатом Рушею Поляковою до відділу, очолюваного Ксенією Курилишин:
Пункт №1. «Члени депутатської комісії були здивовані, коли в односторонньому порядку відділ промоції міста вирішив зробити святковий логотип 750-річчя Львова офіційним логотипом «Львів - туристичний». Для початку треба оголошувати конкурс серед митців і фахівців із брендингу на створення офіційного символу Львова туристичного. Згодом найкращі пропозиції обов’язково потрібно обговорювати і з профільною депутатською комісією, і з громадськістю. Адже цей логотип повинен бути створений за всіма правилами сучасного брендингу», - зазначила депутат.
Пункт №2. «На Світовій туристичній виставці у Берліні поліграфічна німецькомовна продукція про Львів містила грубі помилки, а сам стенд «прикрашав» двозначний девіз приблизно такого змісту: «Подорожуючи у Росію, не забудьте завітати в Україну» , - розповіла Руша Полякова.
«Я, від імені членів комісії, можу заявити, що співпраця виконавчої влади міста з депутатами, які є прямими представниками громади міста, не є поблажливим жестом доброї волі чиновників, а безпосереднім їх обов’язком. Тож якщо ситуація не мінятиметься, буде сенс ставити питання про посадову відповідність керівників управління культури та туризму», - вважає депутат.
17 січня 2007 року відділ промоцій управління інформаційної політики та зовнішніх відносин очолює Ксенія Курилишин, яка свого часу керувала Дирекцією з організації святкувань 750-річчя Львова і прославилася тим, що мовчала як партизан стосовно того, хто є засновником цієї організації, хто є спонсором, скільки коштів витрачено на святкування і т. п. От бачите: мовчала Ксеня – і стала керівником управління міськвиконкому, а тепер розслабилася, видала «на гора» певну інформацію – відразу потрапила під вогонь критики. Таки справді, мовчання – золото.
За матеріалами PRESSTIME.COM.UA
ІА "Вголос": НОВИНИ