Про це Вголос повідомила прес-секретар ВАТ «Концерн Хлібпром» Юля Лебедєва.
В ході проекту передбачається об’єднання всієї хлібобулочної продукції концерну під загальнонаціональною маркою, редизайн та покращення всіх видів упаковки, уніфікація загального асортиментного портфелю.
Як розповів комерційний директор ВАТ «Концерн Хлібпром» Віталій Яструбецький – виведення єдиної торгової марки на ринок – частина стратегії компанії, однією з основних задач якої є – захист продукції від підробок. За спостереженнями фахівців ринку, сьогодні значна частина хлібобулочної продукції невідомого походження реалізовується під відомими марками крупних виробників. На часі стала зміна структури попиту на користь пакованої продукції, вона посприяла розробці нової упаковки, що в певній мірі захищатиме вироби від підробок.
Зміни асортиментної лінійки в кожній області відбулися з врахуванням регіональних вподобань її мешканців. Планується, що остаточно хлібобулочна продукція усіх заводів концерну в регіонах перейде на реалізацію під маркою «Хлібна хата» вже до кінця цього року.
ВАТ «Концерн Хлібпром» займає лідируючі позиції на хлібному ринку України і об’єднує понад десятку переробних підприємств.
Частка Концерну на ринку хлібопродуктів країни становить 7,3%.. За 2008 рік «Концерн Хлібпром» реалізував 138,5 тис. тон продукції на суму 430,6 млн. грн.
ІА "Вголос": НОВИНИ