Дівчатка просто обожнюють ляльок і приємні несподіванки. Саме цими факторами можна пояснити величезну популярність лінійки L.O.L. Surprise, яку випустила американська компанія MGA Entertainment. Автором ідеї став власник бізнесу Ісаак Ларіан – непересічна особистість, яка обов'язково заслуговує на декілька рядків. Його дитинство минуло в Ірані, народився він у бідній родині, тому не тільки не мав іграшок, але і часто був голодним. У віці 17 років відправився підкорювати Америку. У Лос-Анджелесі почав вивчати інженерну справу, а також мив посуд у ресторанах і працював прибиральником.

Настільки скромний початок не завадив Ісааку заснувати й очолити власну сімейну компанію, яка є одним з найуспішніших у світі виробником іграшок. Ларіан стверджує, що саме його власні діти запропонували виготовлення особливої ​​ігрової моделі. Вони дивилися в Інтернеті ролики, в яких розпаковували різні речі, надіслані поштою. Треба було розгорнути не один шар пакувального паперу, щоб глядачі могли побачити, що саме знаходиться всередині.

Саме цей принцип став основним для запропонованої компанією новинки. Фахівці з маркетингу скептично поставились до такої пропозиції. Вони були впевнені, що її ніхто купувати не буде. Відвідавши сайт інтернет-магазину Панама, ви можете

переконатися, що хоча запуск серії ЛОЛ відбувся у 2016 році, вона продовжує викликати інтерес і користується в Україні великою популярністю. Поставки цієї продукції в нашу країну почалися практично відразу після її офіційної презентації у США.

Повна секретність

Зазвичай ляльку вибирають насамперед по візуальному сприйняттю, а тут вона поміщена в непрозорий шар. У покупця немає чіткого уявлення про те, що саме знаходиться всередині. Потрібно запастися терпінням і розгорнути 7 шарів обгорткового паперу, щоб дістатися до ляльки. Але це не просто пакування. Там є чимало корисного – наклейки, пара взуття, предмети лялькового гардероба, модні аксесуари та прикраси.

Спочатку менеджери недооцінили той факт, що для дітей важливий ефект несподіванки. Вирішили ризикнути тільки представники торгової мережі Target. Вони розмістили цей товар у 1200 магазинах і встановили термін реалізації – 4 місяці. Потім все, що не розпродано постачальник повинен був вивезти й заплатити чималу компенсацію. Але весь запас розкупили за 2 тижні. Після цього з неймовірною швидкістю почали виходити нові серії. В результаті батьки постійно перебувають у тонусі, адже потрібно своєчасно поповнювати домашню колекцію, а дівчатка чекають оригінальних сюрпризів.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ